PODZIEL SIĘ

Twitter zmagał się ostatnio z samymi problemami. Od braku większego wzrostu na rynku globalnym po ciągnące się straty finansowe. Było również sporo głośnych odejść. Z firmą pożegnały się takie osoby jak Adam Bain (dyrektor operacyjny), Adam Messier (dyrektor technologiczny) czy Josh McFarland (wicederektor działu produktów).

Podjęte plany naprawcze przez prezesa Jacka Dorsey’a na niewiele się zdały co potwierdzają spadki na giełdzie gdzie kurs spółki w ciągu 2 latach spadł z poziomu około 50$ w okolice 17$.

Spadek kursu akcji Twittera

W Polsce nadal panuje opinia o tym, że Twitter to jest narzędzie głównie dziennikarzy, polityków i znanych osób. Trudno się z tym nie zgodzić biorąc pod uwagę, że jedną z najbardziej angażujących osób na Twitterze jest Krzysztof Stanowski (piłka nożna).

 

Jak wyglądał rok 2016 dla Twittera w Polsce?

W obliczu wszelkich porażek i problemów Twitter przez kolejny rok się obronił i nadal korzysta z niego w Polsce sporo ludzi i do dość mocno aktywnie. Zobaczmy więc jak rok 2016 wyglądał w Polsce dla Twittera. Statystyki zostały opracowane przez narzędzie analityczne Sotrender.

Rok 2016 dla Twittera w Polsce

Dodaj Komentarz